1 Ekim 2012 Pazartesi

KUM BONCUKTAN MUHTEŞEM ÇİÇEKLER


Bu çiçekleri gördükten sonra eminim hepiniz keşke benim evimde de bir tanesi olsa diyeceksiniz
Bence buradaki çiçeklerden esinlenerek sizlerde yapabilirsiniz 
Gerekli malzemeler sadece renkli kum boncukları,çiçek teli,ip...tanziminize görede malzemeler şekillenir elbette saksılar biblolar gibi ....
                                       ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN ;)

















































 Beadsflowersachi

ビーズフラワー sachi

6 yorum:

  1. yaaa bayıldımmm ben bunlara nasıl yapıldıgını ögenmek ısterımmm lütfennn:)))

    YanıtlaSil
  2. http://tasarimyolcusu.blogspot.com/2012/10/kum-boncuktan-gul-yapimi.html
    bu linkte bir çeşit kum boncuk gülün yapım aşamalarını gösterdim oradan bakabilirsiniz.daha da devamı gelecek..ilginiz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. çoook güzeller elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. harika canım ben,de poyete çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,peyoteyi bende çok severim ama çok çalışmam olmadı bir tane telefon kılıfı bir kaç tanede takı yaptım o kadar :)) o da çok çok sabır isteyen bir sanat gerçekten ...

      Sil
  5. Bu kadar güzel olacağını tahmin edememiştim. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...