6 Ekim 2012 Cumartesi

KUM BONCUKTAN GÜL YAPIMI

Şirin bir gül yaptım kum boncuktan,,yapım aşamalarını göstermek için... Bu gülün yapraklarını ne kadar çok yaparsanız o kadar gösterişli olur boyunu da ayarlamak zevkinize kalmış büyük veya küçük gül için..umarım faydalı olmuşumdur :D 
aklınıza bir şey takılırsa sorun elimden geldiğince açıklamaya çalışırım...
Denemek isteyen arkadaşlara şimdiden  kolay gelsin;)
malzemeler:0.30 mm tel
kum boncuk
Gülün bitmiş hali,büyük boyu için TIKLAYIN






,








ilk sıradaki yaprakların genişliği burada bitiyor,daha sonraki sıralarda iki kenardan boncukları arttırarak
genişletiyorsunuz.






Gülün en bitmiş hali, büyük boyu için TIKLAYIN

11 yorum:

  1. Güzel olmuş, keşke biraz koyu renkle yapsaydınız algılaması zor oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. yada zeminimi koyu seçseydim de olurmuş doğru söylüyorsunuz valla .diğer çekeceğim fotoğraflarıma dikkat edecem , çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. tasarımlarınız çok harika çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. iştteeee buuu....ayyy ne kadar tesekkur etsem azdır...kum boncukla cıcek yapmayı cok ıstıyordum cok kısıden rıca ettım yapım aşamasını ama alamadım bır turlu:)) harıkasın canım...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim ilerleyen zamanda daha farklı tekniklerinin fotoğraflarını da koyacağım inşallah onlarda işinize yarar ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel canım

    YanıtlaSil
  7. son gunler boncuk isisne sardim kafayi. cok kolaymis cicek yapicam. elinize saglik cok guzel

    YanıtlaSil
  8. cok guzelmis. nende yapicam. evi kum bocu basmis:) nereyi acsam altindan kum boncuk cikar oldu. simdi degerlendirmek istiyorum:) tesekkurler.

    YanıtlaSil
  9. son gunler boncuk isisne sardim kafayi. cok kolaymis cicek yapicam. elinize saglik cok guzel

    YanıtlaSil
  10. Mükemmel iyiki varsınız

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...